piątek, 12 lipca 2013

Wyspy

Hej!
Opiszę Wam wyspy na Dragow.
Na początku gry oprócz smoka wybieramy sobie wyspę z pośród sześciu dostępnych:

Dość fajnie wyglądają co nie?
No to jak już wybierzemy wyspę (będzie to nasza główna wyspa) to na niej umieszczamy swojego pierwszego smoka.

Jak zdobyć więcej wysp?
Musimy wysłać swojego smoka na wyprawę, żeby mógł poszukać dzikich, nieskolonizowanych wysp. Możemy ustawić zakres badań smoka. Tym większy zasięg tym większa szansa na znalezienie wysp ale też więcej zużytej energii smoka. Gdy już taką znajdziemy wchodzimy na mapę i wyświetla się nam jej lokalizacja. Ale nie wystarczy, że wyślemy na nią jednego smoka i już. Na każdej wyspie mieszkają dzikie zwierzęta, które trzeba pokonać. Musisz być pewien, że Twój smok jest wystarczająco wytrenowany bo w przeciwnym razie zginie. Można tez wysłać kilka smoków na raz pod warunkiem, że znajdują się one na tej samej wyspie (smoki można przydzielać do wysp ale o tym zaraz), ale nie wyklucza to faktu, że mogą zginąć. Dodatkowo za zajęcie kolejnej wyspy trzeba zapłacić Samorodkami.

Po co i jak przydzielać smoki do wysp?
Każda z wysp posiada swoje zasoby. Jak wchodzimy pierwszy raz danego dnia, smoki, które znajdują się na zdobytej wyspie oddają Ci zdobyte na niej zasoby. Jednak nie wydobędą ich wszystkich od razu (czasem wcale nie przyniosą). Żeby smok wydobywał więcej zasobów na raz musi być wytrenowany w wydobywaniu. Dodatkowo można wysyłać smoki na polowania.


Aby przesunąć smoka na inną wyspę należy kliknąć na przycisk po prawej stronie strony smoka "Przenieś" i wybrać z listy naszych wysp. Zanim smok przeleci na inną wyspę trzeba poczekać kilka minut.

Jednak gdy zdobędziemy wyspę nie będziemy jej mieli na zawsze (wyjątkiem jest nasza główna wyspa). Dostajemy wyspę na 3 miesiące tak, aby smoki mogły na niej wydobywać surowce i dzikie zwierzęta jako pożywienie. Jeśli jest tego na wyspie dużo możemy nie zdążyć. Rozwiązaniem jest wykupienie Łuku Władzy (lub Mocy) za 5 Diamentów, który przedłuża nam okres władania wyspą dwukrotnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz